vrijdag 28 augustus 2020

Simpele kerstkaart



Hallo,

Hier ben ik weer met een kaartje. Het is wel een heel simpele kaart. Ik heb op een rechthoekige stuk papier de clear stamp met dit mooi winters tafereel gestempeld. Dit heb ik met kleurpotloden ingekleurd en hier en daar met reukloze terpentine bewerkt zoals bij de lucht . Dit heb ik op een kaart uit kraft geplakt.  Ik heb uit kraft papier 'prettige feestdagen' ( CLTS102 ) uit gestanst. Hierop heb ik witte glitter gelijmd en dit op de kaart bevestigd. Vervolgens had ik het idee om lijm rond de prent te doen en dit ook vol glitter te strooien, om wat sneeuw effect te bekomen. Ik dacht misschien lijkt het dan wel of je van binnen naar buiten kijkt.... 

Wat denken jullie hiervan  ? Ik heb in ieder geval weer een kerstkaart . Op naar de volgende ...

Groetjes,

Elfje

Challenges :

Kleuren met potloden - Alles mag

ABC Christmas Challenge - P for Pine trees 

De Egel - Geen design papier

# Happy Craft Challenge - Anything goes

Corrosive Challenge blog - Anything goes


3 opmerkingen:

  1. Elf definitely looks like your looking out the window on to a lively snowy scene.A beautifully coloured card. Thanks for joining us this month at the Happy Craft Challenge. Design Team Member Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is goed gelukt, Ik vind die rand er om heen juist wel leuk , past goed bij het tafereeltje. Dank je wel voor het meedoen met de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart heb je gemaakt
    Dank je wel voor het mee doen bij kleuren met potloden
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen