dinsdag 18 augustus 2020

Uilen boord


Hallo,

Zoals beloofd een kaartje dat ik gemaakt heb ... Ja het is een super simpel exemplaar... 

Ik heb een strook wit papier gesneden hierop uilen, bloemen en een soort takje gestempeld. Ook heb ik 2 bloemen steentjes hier op geplakt.  Deze strook heb ik onderaan een groene kaart geplakt en een gouden randje er omheen. Er boven heb ik een 3D plaatje van bloemen gemaakt en om het goud terug te laten komen, een gouden hoekje aan de andere kant ! 

Zo die kan weer voor veel dienen .... vinden jullie ook niet ?

Tot een volgende keer !

Groetjes,

Elfje

 

1 opmerking:

  1. Ha Elfje,
    dat is zeker heftig geweest als ik het zo lees! Leuk weer iets van je te lezen en te zien. Wat een prachtige uilenrand op je kaart en zo kan hij zeker voor allerlei gelegenheden verstuurd worden..

    BeantwoordenVerwijderen