dinsdag 18 augustus 2020

Zo lang geleden ...Zoveel gebeurd .....

 Hallo, 

Zo lang geleden en ik heb het erg gemist.... Maar hier weer een berichtje van mij.

Hopelijk gaat het met jullie heel goed ?.. 

 

Hier is de voorbije periode nogal heftig geweest .

Eerst een paar jaar ziekenhuis lopen (kanker). Dan voor opa palliatieve zorg gedaan en nadien begon oma te dementeren. Die hebben we ook verzorgt tot op het punt dat we haar geen 5 minuten alleen konden laten. En hebben we haar noodgedwongen naar een rusthuis moeten brengen. (wat verschrikkelijk duur blijkt te zijn) Maar het kan niet anders... Daar is ze nu sinds enkele weken. En met heel dat corona gedoe is dat ook nog niet zo simpel. Je kan er namelijk maar 1 dag per week naar toe op afspraak ( max een half uurtje) en in een bepaalde ruimte. Nu moeten we allemaal hier die dag op die uren werken...  Maar ja komt alles goed (hoop ik), we hebben onderling iets geregeld dat iemand toch meestal kan.  Hopelijk krijg ik ook terug af en toe wat tijd hier te posten....

Ik ga alvast zo dadelijk een kaartje posten dat ik gemaakt heb .

Groetjes !!!

Elfje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten