zaterdag 22 augustus 2020

Wat zonnebloemen

 

 


Hallo,

Zoals beloofd hier een berichtje van mij !! En jawel hoor met een kaartje. Ik had bij Cheerful sketches een leuke sketch gezien, ik dacht laat me dat een keertje proberen.... 

Hierboven ziet u het resultaat. Ik heb een gele kaart gebruikt roos kaartpapier voor zowel 2de laag als de cirkel, de gele  horizontale streep is een stukje lint en de 4 stookjes zijn van wit papier waar ik zoals u kan zien blaadjes op gestempeld heb. Als plaatje heb ik gekozen voor zonnebloemen. Een tekst en wat licht gele steentjes heb ik er ook nog op geplakt. 

Zo hopelijk kan hij ermee door... 

Tot een volgende keer  !!

Groetjes,

Elfje    

Challenges :

Cheerful Sketches Challenge blog - Sketch 

Double D Challenges - Sunflowers 

De Egel - Geen design papier 

Kreativtanten Challengeblog - Alles geht 

Crafty Gals Corner - Summer fun !

6 opmerkingen:

  1. So very pretty! Awesome design! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Sunflowers’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so pretty. I love your handmade background, and cutting it into panels is genius. Great take on the Mood Board, thanks so much for playing along with us over at the Double D Challenge. Hope we see you back again soon!!
    Judy~ DD DT
    {Judy's Happy Place} Stop by and see me!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is leuk geworden en een leuke sketch en kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tolle Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really love how you did the strips for the background. Awesome card! Thank you for joining us this week at
    Crafty Gals Corner Challenges .
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Blessings! Jeanie Ellis, DT, Crafty Gals Corner
    www.craftygalscornerchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen