maandag 14 september 2020

Kerstkaart van 20 op 10,5 cm

 

 

Hallo,

Hier weer een kaartje van mij ...  Eerst wil Gaby bedanken voor de malletjes (zie foto) op te sturen ! Zoals je kan zien heb ik er al van gebruikt...  

 

De kerstkaart heb ik gemaakt op een witte kaart van 20 bij 10,5 cm. Het is een keer iets ander wel leuk om mee aan de slag te gaan en ook mijn 'nieuwe'  mallen uit te proberen. Voor vele zijn dit oude mallen waarschijnlijk maar voor mij nieuwe. En dan vind ik het altijd fijn om deze uit te proberen. Voor mij was hier de sneeuwman nieuw en de kanten mal. Ik heb de sneeuwman en de kerstman uit wit papier gestanst en vervolgens gekleurd met potloden en glitterpennen. Wat bling bling voor de feestdagen vind ik wel leuk vandaar wat glitter erop. Eerst wou ik een mal van Marianne design te gebruiken voor de cirkels maar dan waren de cirkels nog groter dus heb ik een rond voorwerp genomen en een cirkel getekend en met de hand maar uit geknipt... Zo kunnen ze allebei komen piepen.

De gebruikte materialen : witte kaart,zwarte inkt, PK9124, LR0386, COL1391, LR0246, CS1008 en stukjes uit mal CR1346

Tot een volgende keer !

Groetjes,

Elfje

Challenge:

Marianne Design - een kaart van 20 op 10,5 cm

 ABC Christmas challenge - S for Snowy 

Winter Wonderland - Snowman and snow 

 


 

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kerstkaart!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze 20x10 challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is so cute, love the details and det stamps are wonderful 💖
    Thank your for playing with Winter Wonderland
    Gry, DT

    BeantwoordenVerwijderen