donderdag 27 augustus 2020

kerst tag





Hallo,

Gisteren (woensdag) avond nog aan het knutselen geweest. Ik heb dan maar direct een foto genomen zodat ik deze vandaag (na mijn werk) al kon posten.
Het is een kerst tag met de mooie mal LR0335. (vind ik een prachtige mal) Het plaatje is uit Cardtopper Favorites Vintage 3. De bloem heb ik gemaakt met mal CR1204 verder vind je nog stukken van de mallen LR0366 (krullen) en CR1276 (blaadjes) op de kaart. (De bloem, krullen en blaadjes heb ik in de kleuren geverfd.) Ook het kanten strikje (JU0933) is van Marianne Design. Dat plaatje van Marianne Design is toch super !! Ik hou wel van kinderen en herten ...

Graag laat ik jullie ook iets anders zien, iets wat ik vorig weekend gemaakt heb. Iets voor mezelf, ik ben namelijk gek op lange oorbellen. En ik heb er dan maar proberen te haken, met dit als resultaat : (ik vind het best wel meevallen)

 
Tot de volgende keer !!!
Groetjes,
Elfje

Challenges :

 
 
 
 

11 opmerkingen:

  1. Super leuk label!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende stijlvolle kaart! Prachtig gedaan!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige label heb je gemaakt met een even mooi vintage plaatje!
    Bedankt voor het meedoen met de kerst Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstlabel Elfje,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your Christmas tag is beautiful. Love the fancy die shape for the tag itself...so pretty.

    PS Your earrings are lovely too.
    Thanks for taking part in the August Rudolph Days Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a pretty vintage tag.
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful tag. Thank you for joining in at Christmas Craft Creations. Lynne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je die oude materialen nog eens hebt gebruikt.
    Mooie kaart geworden.
    Gezellig dat je meedoet met onze kerstchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It took me quite a while to spot the animal in this tag, it has a really nostalgic feel!
    Thanks for sharing with us at Christmas Craft Creations!
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen