donderdag 17 december 2020

Poinsettia

 



Hallo,

Vandaag toon ik jullie graag dit kaartje van een kerstroos of Poinsettia. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van design papier dat al zo lang ligt te wachten tot ik er iets mee deed lol .... Het komt uit  een paper block van 'Made by me ' en meer staat er ook niet op ...  En ik dacht : " Wel ik ga eens iets proberen daarmee te maken." Ik heb het papier gedistresst en beinkt al vorens op een kraft kaart te plakken. De 'Prettige feestdagen' (CLTS102) heb ik uit kraft gestanst en beinkt maar ook met parel creme bewerkt. Dan het 3d plaatje van de Poinsettia en nog 3 pareltjes in het hoekje. 
En alweer heb ik een kerstkaart meer !!
Tot een volgende kaart !!
Groetjes,
Elfje
Challenges :












6 opmerkingen:

  1. WOW! Your poinsettia is gorgeous! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Poinsettia’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BIG. Bold. Beautiful. This is gorgeous! Thanks so much for playing along with us at The Double D Blog, Poinsettia Challenge. Donna, DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautifully created Poinsettia! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kart met die mooi poinsettia.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT Girlz Creative Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen