donderdag 26 november 2020

Let it snow...





Hallo,

Vandaag wil ik jullie een kaartje tonen die ik gemaakt heb aan de hand van de sketch die ze bij Dutch Card Lovers hadden. 

Ik heb gekozen voor een design papier dat ik nog liggen had met sterren. Daarrond heb ik glitter lint geplakt voor een bling bling afwerking. Een sneeuwman heb ik gestempeld en ingekleurd, ook de 'Let it snow' is gestempeld maar deze heb ik beglitterd.

Zo dit was het dan al weer , tot een volgende keer !!

Groetjes,

Elfje

Challenge:

Dutch Card Lovers ~ Sketch 

Lil Patch of Crafty Friends Challenge ~ Anything goes

                                                         


4 opmerkingen:

  1. Wat een grappig kerstkaartje heel erg mooi gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitwerking van de schets, Elfje! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kerstkaartje met deze vrolijke sneeuwman! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a fun sketch! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
    Hugs, Joy
    JoyWilsonInk
    Lil Patch of Crafty Friends Owner and Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen