maandag 28 december 2020

Niet een 'room' maar een kaart met een 'view'

 


Hoi,

Hier nog eens een kaartje van mijn. Dit is een kaartje met sneeuw op  (winter). Maar toch heb ik het er warm van gekregen. Ik had namelijk eerst met de snijmal  het raam uit de kaart gestanst. Hierna heb ik het designpapier gesneden maar nu moest daar ook nog percies op dezelfde plaats dat raam eruit...
fff... dat was met een bang hartje en ik kreeg het er wel warme van ... maar het was van de eerste keer juist ! Wat was dat een opluchting ! Ik heb zoals je kan zien verschillende design papiertjes gebruikt. De plint van het parket en de vensterbank is uit een Marianne design  blok, de sneeuw buiten van Craft Sensations en de binnenmuur is  van Deco time. De mallen zijn van Marianne design (sneeuwman en het raam) en van Joy (de rand). Ook heb ik stempels gebruikt de tekst is ook hier van Marianne design de bomen en hulst zijn van  .  Ik heb de stempels en sneeuwman ingekleurd, vervolgens heb ik nog glitter en parels aangebracht. 
Binnenkort laat ik misschien weer iets anders zien ... ik heb namelijk nog wat hobbymateriaal besteld... Ben benieuwd wat ik daarmee kan maken ....
Tot een volgende keer !! 

Elfje

4 opmerkingen:

  1. What a great idea! Love the cute snowman. Thanks for joining us at Papercraft Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje, echt winters en leuk modelletje!
    Bedankt voor je deelname aan onze sneeuw-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie winterse kerstkaart met een prachtige test erbij.
    Tof gedaan met dat doorkijkje.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt voor de sneeuw challenge van 4-Season Challenge Blog. Bedankt voor je deelname.
    De allerbeste wensen voor 2021 en laten we er weer een mooi creatief jaar van maken.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen