zaterdag 26 september 2020

verjaardagskaart

 

Hallo,

Hier weer een kaartje van mij. Ik heb eens geprobeerd een kaartje te liften. Het orginele is :

Mijn versie van de opdracht (maak zwarte silhouetten tegen een gekleurde strook met inkt/waterverf/wateroplosbare krijtjes ...  op een witte basis.) is totaal anders. Mijn kaart is met waterverf en stempels. De stempels zijn van Marianne Design, Leane Creatief en het hekje geen idee(had ik nog zitten) . Stom he ik heb stempels zitten waar ik niet weet van wie ze zijn... alles ervan weg...   Het kaartje vond ik heel leuk om te maken ... misschien maak ik er dit weekend zo nog....

Groetjes en tot een volgende keer !!

Elfje

Challenges:

 
 
 
 
 


 

7 opmerkingen:

  1. Wat mooie verjaardagskaart, Elfje. Je lift is goed gelukt.
    Dank je wel voor je deelnama aan KIC
    Groetjes Renate
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk tafereel, heel vrolijk en feestelijk! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Elfje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Both cards are just fabulous! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Don’t Fence Me In’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi.
    Leuk dat je meedoet bij Kaartjes Inspiratie Challenge, dankjewel.
    Groetjes Nicolette GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje,
    leuk dat je meedoet bij KIC
    Groetjes Elly DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderfully created cards! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a fun design. Thanks for sharing with us at Double D Challenge Blog. We hope you will join us for future challenges.
    Kathy
    DD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen