zaterdag 15 augustus 2015

Paarse hanger ...




Hallo,

Ik kreeg een vraag of ik nog een hanger kon maken... Wel ik heb deze gemaakt weer net iets anders...
Deze heb ik in de vorm van een paarse bloem gemaakt. Als 3D plaatje heb ik viooltjes gebruikt. Als afwerking heb ik parels en lovertjes bevestigd. Op de achterkant heb ik weer een wit vlak om op te schrijven. Maar dit keer heb ik hier met paars potlood de omtrek gekleurd en vervolgens dit bewerkt met terpentine. Het was de eerste keer dat ik hiermee werkte ... Dus het was ook wat uit proberen ...
Hopelijk vind men dit leuk...
Tot een volgende keer !!!
Groetjes,
Elfje
Hello,

I got a question if I could make a pendant ... Well, I made it slightly different ...
This one I made in the form of a purple flower. If 3D picture I used violets. As a finishing touch I attached pearls and sequins. On the back, I have a white piece of paper again to write. But this time I have here with the purple colored pencil outline and then edit it with turpentine.  it was trying ...
Hopefully, they like this one ...
See you next time !!!
Greetings,
Elfje
Challenges :

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart / hanger! Gezellig dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heel mooi gemaakt Elvy!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel leuke hanger geworden Elfje! Mooie kleuren en vrolijke bloemen :) Goed gelukt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige hanger heb je gemaakt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige hanger, in mijn lievelingskleur! Mooi die viooltjes erop.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi. Leuk dat je nog eens meedoet met de augustuschallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen