zaterdag 15 augustus 2015

Een krab kaartje voor...


Hallo,

Hier weer een kaartje van mij .... Dit kaartje heb ik voor Gaby gemaakt !!! Gaby maakt kaarten ten voordele van het kinder kanker fonds  Zij heeft een vraag gekregen voor kaartjes te maken met krabben op.  En ze heeft hier voor een oproep gedaan op haar blog...
Wil je haar ook helpen ?
Meer info kan je vinden op haar blog :
http://dol-fijnecreaties.blogspot.nl/2015/07/krab-verzoekje.html

Nu even over de kaart zelf ... Ik heb hier verschillende technieken / materialen voor gebruikt.
Op een witte strook heb ik met blauwe draad golfjes genaaid. Dit heb ik gebruikt in plaats van design papier. Uit een ander stuk wit papier heb ik vorm gestanst met een snijmal van X cut. Hier op heb ik een krab genaaid. De krab heb ik in gekleurd met kleurpotloden en terpentine en als oogjes heb ik gekozen voor lovertjes...  Een zeester steentje heb ik erop geplakt als afwerking. De zon  (een snijmal van Nellie Snellen)  en de golf (een snijmal van Marianne Design) heb ik gekleurd met waterverf.
Dit alles heb ik bevestigd op een blauwe kaart.

Misschien niet direct wat jullie van mij verwachten. Maar daar ik geen krab plaatje had was dacht ik een oplossing...

Ik hoop dat Gaby iets met mijn kaartje kan doen ...
Nog een prettige dag en tot het volgend kaartje !!
Groetjes,
Elfje
Hey,

Here's a card from me again .... This card I made for Gaby !!! Gaby makes cards for the benefit of the children's cancer fund She has received a demand for making cards with crabs on. And she has done here for a call on her blog ...
Would you help her?
More information can be found on her blog:

Now, about the card itself ... I have used different techniques / materials.
On a white strip I have sewn with blue thread waves. This I used instead of design paper. From another piece of white paper I shape cutout with a cutting template of X cut. Here I sewed on a crab. The crab I colored in with colored pencils and mineral spirits and eyes when I chose sequins ... To finish  I glued a starfish stone on it. The sun (a cutting template of Nellie Snellen) and wave (a cutting template of Marianne Design) I colored with watercolor.
All this I have mounted on a blue card.

Maybe not directly what you expect from me. But I had no crab picture and I thought this was a solution ...

I hope that Gaby could do something with my card ...
Have a nice day and the next card !!
Greetings, 
Elfje
Challenges :




5 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke krab, écht geweldig!!!
    Leuk dat je meedoet, dank je wel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig een kaart met een krab.
    Je hebt dit heel leuk gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Cheerful Sketches.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt! Dankjewel voor je bijdrage bij Cheerful Sketches. Succes!!
    groetjes Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart
    Leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen