zaterdag 27 december 2014

Prettige feestdagen



Hey,
Dit kaartje is wit dat ik met groene en rode waterverf heb gekleurd.  Onder en boven heb ik een band gestempeld en ik het midden een ster .  Ik heb met wat dies te combineren de witte cirkel gemaakt. 'Prettige Feestdagen" is dan weer een sticker. Zo is deze super simpele kaart gemaakt. Ik heb hier niets ingekleurd of zo,  gewoon zo gelaten.
Groetjes,
Elfje
Hey,
This card is white I have collored with green and red watercolor. Above and below I stamped a band and in the center a star. I have made with combining 2 dies the white circle. "Happy Holidays" is a sticker. This is super simple card. I have not colored or so, just let it so here.
Greetings,
Elfje
Challenges :







5 opmerkingen:

  1. Very elegant. Thank you for sharing with us at the C.R.A.F.T. Challenge. - Myrna DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for joining us at C.R.A.F.T. Challenges this week and Happy New Year!
    Monica - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel sfeervol kerstkaartje, mooi gedaan! Leuk dat je meedoet bij CfC!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card. Such an elegant look to it. Thanks for playing along with us at Inspiration Destination.

    Lynn, ID DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen