zaterdag 27 december 2014

Paars elfje met seringen




Hallo,
Ik heb gisteren een kaart gemaakt met een 3D elfje op.  Op een licht paarse kaart heb ik een wat donkerder paars papier geplakt en dan een paars design papier.   In ongeveer het midden van de kaart heb ik een bloemen lint geplakt. Dan heb ik het 3d prentje van het elfje geplakt. De bloem is een die waar ik een druppel glitter heb in gelegt.  Verder heb ik 3 vierkanten stenen geplakt.
Groetjes,
Elfje
Hello,
Yesterday I made a card with a 3D fairy on. On a light purple card I added a darker purple paper and a purple design paper. In about the middle of the card I glued a flower ribbon. Then I glued the 3D pricture of the fairy. The flower is one die, I have added a glitter drop in it. I've also pasted three squares stones.
Greetings,
Elfje
Challenges:




3 opmerkingen:

  1. This makes me think of Spring! Thanks for joining us at CRAFT Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart in hele mooie kleurtjes.
    Leuk dat je meedoet bij het Cards& Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card - thanks for joining us at the CRAFT Challenge and Happy New Year!

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen