vrijdag 12 augustus 2022

Computerkaart

 



Hallo,

Hier ben ik weer met een kaartje. Ja weer een 3D plaatje, het is er eentje van Yvonne Creations. Ook heb ik weer met de verfspray’s aan de slag gegaan.  Ik heb deze kaart gemaakt aan de hand van de sketch bij Cheerful sketches. De pijlen zijn van marianne design pl1501 (heb telkens maar 1 pijl  beinkt) en ook de 'happy birthday' heb ik gestempeld.

Ik moet mij excuseren voor het licht op de foto, dit is de flits. Door dat ik van alles nog moest doen was het blijkbaar donker genoeg dat de flits het deed. De kleuren op de eerste foto zijn het beste (wit, licht blauw, blauw, zwart).

Ik wens jullie nog een fijne dag. Tot een volgende kaart !

Groetjes,

Elfje

Challenges :
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Fantastic card for a computer geek! Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verjaarskaart voor een computernerd!
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very beautiful what you have made. Thank you for joining the Challenges of Cheerful Sketches.Greetings Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A perfect card for any computor geek, who would love it! Love all the details around the computer! Thank you for sharing and playing along with us at AAA Birthday, hope to see you in future challenges too! Take care and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fun card with great details! Thank you for joining us at AAA Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen