zaterdag 30 juli 2022

Eerste kerstkaart

 



Hallo, 

Ik heb vandaag mijn eerste kerstkaart van het jaar gemaakt. Ik had hier nog een tijdschrift liggen met dit 3d plaatje en dacht laat ons hier wat met doen. De vorm van de kaart heb ik met potlood getekend en met een schaartje uitgeknipt. Ik heb er veel bling bling gebruikt, door tussen 2 geëmboste lijnen een glitterlijn te maken dit onder en boven de kaart. De sneeuwvlokjes zijn stickertjes, die heb ik hier en daar geplakt. Een designpapier heb ik aan de binnenkant geplakt zodat het er achter uit komt.
 
Zo dan moet er alleen nog maar (als ze schreven word) een tekstje in. We proberen trouwens elk jaar een andere tekst (wensen) te vinden of zelf te maken. 
Doen jullie dit ook ? 
Ik wens jullie nog een fijne dag. Tot een volgende keer !
 
Groetjes,
Elfje
Challenges :

 
 
 
 
 
  
 

11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke plaatje en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo het begin is er de eerst kerstkaart...fijn!!
    En wat een leukerd, met die schattig schaatsende beer, lekker warm aangekleed.
    Leuk die zilver accenten.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful! Thanks for joining us at Make My Monday challenge! xx Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, de kop is eraf, op naar nog veel meer mooie kerstkaartjes. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kerstkaart met die schaatsende beer. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellige beer op de schaats , super dat je meedoet met
    deze mooie eerst bijdrage , ik wens je een fijne dag toe !!
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je eerste kerstkaartje is heel mooi, erg geslaagd in deze tinten en leuk model!
    Bedankt voor je deelname aan onze maandchallenge.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congrats on your first Christmas card - so creative and unique! So glad you joined us at Christmas Craft Creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great sparkle and shine.

    Thank you for joining us at Crafty Gals Corner for our Christmas in July challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So sweet! Thanks for playing along with us at Christmas Craft Creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very lovely Chritmas card. Your bear is so cute. Thank you for joining us at Crafty Gals Corner this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen