donderdag 8 oktober 2020

Herfstkaart


 Hallo , 

Vandaag een herfstkaart ... ja je leest het goed herfst ! of dat was toch de bedoeling .... Ik heb veel met kleurpotloden gewerkt en zelf gemaakt... Het rode strookje met bladen, heb ik rood gekleurd op een geruite reliëf ondergrond zodat ik dat op mijn papier kreeg.  Hierop heb ik blaadjes gestempeld, glitter op gelijmd en een kante randje achter geplakt. Dit hangt dan weer op een stuk papier waar ik de randen bruin gekleurd heb en met terpentine vervaagd heb naar het midden toe. Op het ovaal heb ik een eekhoorn gestempeld deze heb ik ook in gekleurd. Ook de dwarrelende blaadjes zijn op deze manier gedaan. Enkel het dwarse strookje had ik nog liggen. 

Zo op deze kaart staat een eekhoorn een dier uit het bos. Wat mij direct naar gisteren avond brengt.

Ik hoorde van alles buiten aan het huis. Daar er bij ons in de buurt nogal word ingebroken. Wou ik onmiddellijk gaan kijken... Maar zag op eerste zicht niets. Tot ik het geluid weer hoorde en het licht buiten aan deed ..... en wat zat daar ja hoor een egel !! Nu kwam die ook nog naar me toe. Gelukkig dat de schuifraam dicht was want hij of zij was gewoon binnen gelopen.... stel je voor ....Dan weet ik niet wat ik had moeten doen. Lol. Oja ik heb wel direct mijn gsm genomen en de gast op de foto gezet. Voila hier is hij / zij dan : (Bij deze is het een BE =Bekende Egel) lol


Wat is het een schatje he !! ik vind hem knap !! en ik vind super leuk dat hij op de foto wou...lol

Dat was het dan tot een volgende keer !!

Groetjes,

Elfje 

Challenges :

Dutch Card Lovers - Dieren uit het bos 

Kaartjes inspiratie challenges - herfst / halloween

Cheerful sketches - Oktober challenge 




 

12 opmerkingen:

  1. Heel leuk is je kaart met het schattige eekhoorntje! En al net zo leuk is de foto van de egel.Fijn dat je meedoet met DCL, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart.
    Gezellig dat je meedoet bij KIC.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dit eekhoorntje op je kaart. En wat leuk om bezoek van zo een schattig egeltje te krijgen, ik ben benieuwd of hij nu vaker terug komt. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie herfstkaart, Elfje
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart met dit schattige eekhoorntje.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Dutch Card Lovers.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje heb je gemaakt. Hahah dit egeltje had graag op je kaart gestaan denk ipv het eekhoorntje. Wat een dotje ook.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart. Wij hebben een keer een nestje met egels in de tuin gehad, zo schattig.
    Leuk dat je meedoet bij Kic, dankjewel.
    Groetjes Nicolette GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is certainly filled with fall color. Love the Hedge Hog story. Thank you for joining us over at Crafty Gals Corner Challenge. Best of luck, DT~Jana Forrest

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je meedoet aan onze challenge bij GCC, dank je wel voor je deelname.
    En wat een schattig gezicht dat egeltje voor het raam.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een leuke kaart gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tolle Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen