donderdag 23 juni 2016

Oehoe !









Hallo,
Vandaag een Oehoe kaart ...  een speciale blijkbaar want hij speelt piano lol.
Voor deze kaart had ik het volgende nodig : een witte vierkante kaart, een bruin design papier,
een stukje kant, plaatje van uil, wit papier waar ik een rand aan geknipt heb, 3 bloemen, 2 maal swirl van LR0366, de mal MFD035, wat parels en een tag/banner die ik maakte met oehoe ! op.
Persoonlijk vind ik het uitje wel leuk. Maar dat uilen muzikaal waren aangelegd wist ik niet ....
Graag wens ik jullie nog een hele leuke dag en tot een volgende keer !!
Groetjes,
Elfje

Challenges :




10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi en muzikaal uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en leuke kaart. leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Thanks for joining us at the challenge of Card and Scrap. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    groetjes Ine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card. Thank you for joining us at Card and Scrap.
    DT Ellenor Monica.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt.
    Bedankt om hiermee deel te nemen aan onze challenge van Cheerful Sketches.
    Succes ermee.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk dat je meedoet met onze 'DIEREN' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! Dank je wel voor het mee doen met onze challenge op Cheerful Sketches!
    Groetjes,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen