vrijdag 27 mei 2016

Baby met kraft en kant





Hallo,

Zoals beloofd hier nog eens een kaartje van mij.  Dit keer met een kraft kaart.
Hierop wat kant, een plaatje en wat stanzen van Marianne Design onder andere  CR1213, CR1204, LR0285.  Een simpel kaartje voor een opnieuw een geboorte. Persoonlijk vind ik de afbeelding zo lief.  Verder ben ik nog met wat andere dingen bezig maar ik kan er niet goed aan blijven, als ik er aan begin komt er wel van alles tussen.....
Maar de week is bijna om en morgen is het al weer voetbal..... Joepie !!! Ik kan al niet meer wachten. (voor diegene die het nog niet weten... Ik ben al jaren gek van voetbal. Wat men thuis niet zo leuk vind. Altijd voetbal... )   Ik ben van kleins af aan al fan van onze nationale ploeg (inderdaad de Rode Duivels). En het is er niet op gebeterd... Sorry mama !!!
Morgen om 15.45u  Zwitserland - België  live op vtm !! Wel raar dat het zo vroeg is ...
Info van vtm
Ik hoop tussen de voetbal wedstrijden en het werk door nog wat te kunnen knutselen. Zodat ik jullie nog een blog berichtje kan schrijven.  
Ik wens jullie graag nog een prettig weekend en tot een volgende keer !!
Groetjes,
Elfje

Challenges :






5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en geniet morgen van je voetbalwedstrijd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elvy, wat een mooie babykaart met dat prachtige kant heb je gemaakt. Het plaatje is ook zo lief.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a cute image and I love the way you have used the lace. Thank you for joing us at Creative Moments,
    Hugz Tinz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je gemaakt! Super!
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, lief en romantisch kaartje. Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen