donderdag 11 augustus 2022

Merry Christmas maar dan heel simpel

 



Hey, 

Vandaag kom ik met een totaal ander kaartje …. Geen 3d plaatje! Maar ik heb net zo‘n verfspray’s aangekocht en natuurlijk kon ik het niet laten om hiermee aan de slag te gaan….. wel euh hier is het resultaat… ja ik bedacht als ik daar nu eens een leuke stempel op doe en deze inkleur (met glitter stiften en bling bling stiften) heb ik weer een kerstkaart extra. ( ik kom er meestal toch te kort).

Wel super simpel he … Wat is het hier warm ff en het zou nog warmer worden naar het schijnt. Hopelijk is het bij jullie niet zo warm. Ik wens jullie nog een fijne dag. Tot een volgende keer !

Groetjes,
Elfje
 
Challenges :
 
 
 
 
 
 

 

10 opmerkingen:

  1. Hier is het ook zo warm, je hebt er wel een leuke kaart van gemaakt. Benieuwd wat je nog met de spays gaat maken.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart leuke techniek.hier is het ook heel warm...
    Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, heel leuk gedaan zo! En hier helaas ook erg warm.
    Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful sentiment - so like lovely engraving! The spatter is so playful with it! Thanks so much for playing at Sparkles!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel simpel maar wel heel mooi, bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card Elfje. I like the sprayed background. Thank you for entering the Candy Canes Challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awesome card. Great sprayed background and sentiment. Thanks for sharing over at Sparkles Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I can't resist using new stuff immediately and it's a perfect colour for Christmas. Thanks for joining us at Sparkles Christmas Challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen