zondag 7 augustus 2022

Bloemetjes

 





Hallo,

Hier weer een kaartje van mij. Ik zie dat in een nieuwe volger op mijn blog heb ...
Welkom Epie, leuk dat je mijn blog wilt volgen!!
 
De kaart die ik maakte heeft percies veel met het cijfer 3... Ik heb namelijk gebruik gemaakt van : een 3D plaatje, 3 druppels paarse parelcreme, 3 bloemetjes uit kant geknipt, 3 paarse steentjes (op de bloemetjes geplakt) en 3 vlinders (stickers). Gelukkig is niet alles met 3 lol ... Ik heb 1 witte kaart gebruikt, een designpapier (hout) en een groene ronde cirkel.
 
En zo zijn we weer zondag avond... Gelukkig hebben we volgende week maandag (15 augustus) een vrije dag. Dan is er een feestdag ! Officieel is het dan onze lieve vrouw hemelvaart. Maar hier is het moederdag ! En zetten we onze mama's nog eens in de bloemetjes. We doen dit traditie gewijs op 15 augustus maar recenter is er wereldwijd een andere moederdag in mei bij gekomen. (Maar deze is dus de eerste, de echte? lol)
 
Hopelijk word het niet te warm de komende dagen ...
Ik  wens jullie nog een fijne avond/ dag . En tot een volgende kaart !!!
Groetjes,
Elfje

Challenges :

 

Lil Patch of Crafty Friends ~ Anything goes

Crafty  Calender Challenge ~ Anything goes 

A Perfect Time To Craft ~ Anything goes 

Friendschip Challenge ~ Besondere Kartenform

 


6 opmerkingen:

  1. Adorable and very elegant!
    I love the shape and the layout so much.
    Thank you for your entry at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, prachtige bloemen en de vlinders erbij maken het af. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi easelkaartje.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie easelkaart met bloemen en vlinders heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A fabulous easel card, so elegant with the pretty flowers and dainty butterflies. Thank you for joining in at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie easel kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen