zaterdag 20 augustus 2022

Bloemenkaart

 





Hallo,

Tussen alle sport (op tv) door (voetbal,EK's,...) , zet ik op als ik niet moet werken, heb ik een kaartje gemaakt. Omdat het 3de plaatje blauwe en witte bloemen zijn, heb ik gekozen voor een pastel blauwe kaart en witte kant. Maar omdat ik wat contrast wou koos ik voor een strook bruin met daarop 3 steentjes.

Vinden jullie blauw ook zo'n mooi kleur ? Ik kies vaak voor blauw en dan heb ik het niet over kaarten maken, maar in het algemeen kies ik vaak voor blauw. Zit hier een beetje in de familie vrees ik... dus ik vond dit plaatje dan ook mooi !

Ik ga maar eens wat verder doen .... op naar een volgende kaart ! 

Tot een volgende keer !

Groetjes,

Elfje

Challenges :

Kaartjes Inspiratie Challenges Blog ~ Bingo kaart (bloemen -wit-parels  blauw-wit-craft)

Girlz Creative Crafts ~ Alles mag 

Creative Knockouts ~ Anything goes 

Through The Craft Room Door ~ Anything goes

 


2 opmerkingen: