woensdag 31 augustus 2022

Kerstballen kleuren

 


Hallo,

Hier ben ik weer met een kaartje. Al is het net iets anders dan ik geplant had. Normaal had ik een andere tekst op het labeltje/ rondje. Maar zoals je hieronder kan zien is er iets mis met de stempel. Rr heb ik iets verkeerd gedaan ? Achja ik heb het dus opnieuw gemaakt maar dan met een andere tekst.


Ik heb op deze witte kaart gebruik gemaakt van : kraft papier, papier waar ik met verfsprays op gewerkt heb,

wat touw, de mallen van Marianne Design (CR1379,LR0327 en LR0319) en de tekst is CS1008 ook van Marianne Design. Op deze kaart heb ik kleurpotloden gebruikt om de mallen in te kleuren en met een blauwe glitterlijm pen wat stipjes glitter aangebracht.

Dat was het weer voor deze keer tot een volgende kaart !!

Groetjes,

Elfje

Challenges : 

52 weeks to Christmas ~ winterblues  

Marianne Design Challenge Blog ~  slimlinekaart met het thema kerst 

Challenge Kleuren met potloden ~ Alles mag 

 

11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Elfje! En jammer van die tekststempel.
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, lijkt wel of de stempel niet goed is uitgesneden, jammer maar je hebt het mooi opgelost.
    Gezellig dat je mee doet met de uitdaging.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart !!!!
    Goed opgelost met een andere stempel !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie slimline kerstkaart Elfje,
    bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Winterblues Challenge! En ook voor de Challenge bij MD!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is prachtig geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "Slimline Kerst" Challenge.
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart.
    Misschien je stempel eens goed schoonmaken met een sopje.
    Gezellig dat je meedoet met onze slimline challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie Slimline kaart is het geworden, jammer dat je stempel niet mee werkte
    Leuk dat je meedoet met mijn “Slimline Kerst” Challenge
    Groetjes Cecile
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart. Mooi ook de achtergrond met de verfsprays.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen