maandag 26 oktober 2020

Glitter en ....... euh parelcrème




Hallo, 

Hier ben ik weer ! Eerste wil ik mijn 2 nieuwe volgers welkom heten...  Welkom Carla en Karin !! Leuk dat jullie mijn blog willen volgen !

Nu voor deze kaart ben ik heel het weekend bezig geweest. Wel eens waar tussen alle ander rest wat moest gebeuren door. Ik heb alles gestansd uit wit papier dus heb ik de klimop geverfd en als deze droog was met parelcrème bewerkt. De sneeuwvlokjes zijn met lijn en dan bestrooid met glitter. Met alle gevolgen van dien .... ik zag er met momenten mooi uit lol .... Ik heb uit witte kaart een stuk weg gesneden en hier plastiek in bevestigd. Vervolgens heb ik de volgende mallen gebruikt : CR1347 , CR1346 en  CR1213. Het stukje design papier is ook van Marianne Design namelijk Rustic Wood PK9124.

Ik ben eens benieuwd wat jullie van deze 'winterse' kaart vinden ?  

Tot een volgende keer !!

Groetjes,

Elfje 

Challenges:

Marianne Design ~ Winter wonderland

Creatieve Sketchy Girls ~ Kerst / winter 

Lil Patch of Crafty Friends ~  Anything goes

Christmas Craft Creations ~ Christmas Music (Winter Wonderland)


 

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige winterkaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden.
    Gezellig dat je mee doet met de "winter wonderland" challenge.
    groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie winterkaart! Daar heb je veel werk aan gehad! Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je gemaakt Elfje
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winterkaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie winterkaart! (Dat van die glitters herken ik hihi)
    Leuk dat je meedoet met de 'Winterwonderland' Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje
    dank je wel voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie winterse kaart Elfje, heerlijk knoeien met glitter haha,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I am very glad you joined us this week at Lil Patch of Crafty Friends Challenge Blog. I hope you had a fantastic time!!! See you back very soon to play in another amazing challenge. :)

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com
    Lil Patch of Crafty Friends Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card! I love your design! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
    Hugs, Joy
    JoyWilsonInk
    Lil Patch of Crafty Friends Owner and Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I was wondering what the Christmas music reference was until I read your notes... it's a beautiful card!
    Thanks for sharing at Christmas Craft Creations!
    Chrissie x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Creative Sketchy Girls.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen