maandag 19 oktober 2020

Condoleance cas kaart

 


Hoi,
Vandaag een kaartje dat ik aan de hand van een sketch gemaakt heb. Ik ben alleen zo dom dat ik mijn tekst blijkbaar verkeerd heb staan ...  Nu ja het is nu zo ... Het kaartje is heel simpel gemaakt met waterverf (verschillende kleuren bruin, beige), clear stamp, inkt en sterkte geschreven.  Over de cirkel heb ik een tak gestempeld omdat ik het dan wel mooi vond van een maan die door de bomen schijnt.(mijn idee hiervan)
Zo dit was mijn heel simpel kaartje.... 

Het egeltje uit het vorige bericht heb ik niet meer gezien tot hier tot .... Wel iets gehoord wat hem misschien wel kan geweest zijn .... maar was niet gaan kijken. Dus kan ik het ook niet zeggen hé. 

Groetjes en tot een volgende keer .
Elfje

Challenges :

Carlin's kaartenparadijs ~ Condoleance + CAS

Lil Patch of Crafty Friends ~ Anything goes 

QKR stampede ~ Anything goes


4 opmerkingen:

  1. Beautiful CAS! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
    Hugs, Joy
    JoyWilsonInk
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like the idea of the tree in front of the moon. Nice. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele mooie condoleancekaart gemaakt.
    Erg leuk gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi stijlvol kaartje heb je gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen