woensdag 11 februari 2015

Liefdes zwanen






Hallo,
Na een niet zo'n prettige week (voor mij), heb ik maar terug een kaartje gemaakt...
Ik vond deze 3D afbeelding van de 2 zwanen en de rozen heel romantisch  en wou hiermee nog een liefdes / valentijns kaartje mee maken. Het kaartje bestaat uit een roze kaart, een stukje kant met bloemen op, een hartje dat ik zelfgemaakt heb (getekend, geknipt, geembost en beglitterd) en natuurlijk de 3D afbeelding.
Groetjes,
Elfje
Hello,
After a not so pleasant week (for me), I made a card again...
I found this 3D image of two swans and roses very romantic and wanted to make this into a  love/Valentine card. The card consists of a pink card, a piece of lace with flowers,
a heart that I have made (drawn, cut, embossed and glitter used) and of course the 3D image.
Greetings,
Elfje
Challenges :





6 opmerkingen:

  1. Mooi die zwaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje met een lief plaatje.
    Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Groetjes Monique DT K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice soft colors. Love the swan image. Thanks for playing along with Mema's Crafts.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elvy,
    wat naar dat je een vervelende week achter de rug hebt. Hopelijk is dat voorbij.
    Je kaartje is heel romantisch met de zwanen en het kant! Leuk dat je mee doet bij ons van K&K.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for stopping by and playing with us at Mema's Crafts.

    BeantwoordenVerwijderen